Vicces tud lenni, hogy a dolgok a legritkábban alakulnak a terveink szerint. Biztosítást köthetünk az útra, de az ellen nem biztosíthatjuk be magunkat, hogy a dolgok ne vegyenek váratlan fordulatot utazás közben. Senki sincs védve a turistacsapdáktól és az átverésektől.

Jimmy Fallon amerikai humorista utazása által inspirálva arra kérte az embereket, hogy tweeteljenek egy furcsa vagy vicces utazási élményt, amiben részük volt. Jimmy maga indította a témát azzal, hogy azt írta: “Hosszú úton voltam három átszállással, és valahogy minden egyes járaton egy síró baba mellett ültem.”

Olvass tovább, hogy láss néhány olyan váratlan és vicces utazási élményt, amit ezeknek az embereknek egyszerűen meg kellett osztaniuk a #TravelFail kihívás keretében.

• Hosszú úton voltam három átszállással, és valahogy minden egyes járaton egy síró baba mellett ültem. © jimmyfallon / Twitter
  • Siettünk, hogy elérjük a csatlakozást, sürgettük az 5 éves gyerekünket is, hogy fusson gyorsabban. Miközben a nehéz hátizsákjára panaszkodott, lekéstük a gépet. Emlékszem, a hátizsákjában két palack olasz bor volt, ami a testsúlyának majdnem a felét tette ki. © Carmelittamia1 / Twitter
  • Beszálltam a taxiba, és megkértem a sofőrt, hogy vigyen el a szállodába. Az utcára mutatott, és azt mondta: “Ott van.” Kiszálltam, és gyalog mentem a hotelig. © DaSkrambledEgg / Twitter

• Felugrottunk egy kocsira, ami az embereket szállítja a reptéren belül. Lusta voltam, és fogalmam sem volt róla, hogy a kocsi azoknak van fenntartva, akik nem tudnak gyalog közlekedni. A kocsiban lévő anya és fia azonban fedeztek minket, és azt mondták a sofőrnek, hogy egy család vagyunk. © WichitaKat / Twitter
  • A repülőn mellettem ülő fickó mélyen aludt. A sajttorta, amit kihoztak nekem, kifordult a dobozból és a fickó ölébe pottyant. Úgy kellett letakarítanom, hogy közben aludt. Kicsit meg volt lepte, mikor felébredt és látta, hogy csupa kosz a nadrágja. © haugl76 / Twitter
  • Mikor életemben másodszor repültem, Japánból jöttem hazafelé, és elaludtam a 14 órás út közben. Mikor felébredtem, mindenütt papírok voltak rajtam. Az üzletasszony, aki mellettem ült, az iratai rendszerezéséhez használt engem, míg aludtam, miközben a laptopján dolgozott. © RobertBird37 / Twitter
  • Átutaztuk az országot a családdal, és az út során mindenki választhatott magának zenét. Ám a lejátszó nem volt hajlandó kiadni a kazettát, így 40 órán át Toto zenéjét voltunk kénytelenek hallgatni. © Chrishyer31 / Twitter
  • A szüleim 3 éven át barlangokhoz vittek minket nyaralni. Az utolsó vakáción egy borz követett minket, ahogy a barlang felé tartottunk egymás után. Megijedt, és lespriccelt mindannyiunkat. 2 napig bűzölögtünk. © flakrom / Twitter

• 4 évvel ezelőtt New Yorkban elindultam valahova. Aztán teljes kiesés. Párizsban tértem magamhoz. Azóta józan vagyok. © CrashSaintly / Twitter
  • A családdal elterveztük, hogy elmegyünk az olaszországi Firenzébe (angolul Florence). A nagymamám vette meg a jegyeket. A tervezett indulás előtt egy héttel láttuk, hogy a Kentuckyban lévő Florence-be vett jegyeket. © D1llyD1lly02 / Twitter
  • Közvetlenül egymás után 3 gépen utaztunk. A férjem Atlantában elvesztette a csomagját, az enyém Floridában veszett el, a lányomé pedig Kaliforniában. © bonnieQuillen2 / Twitter
  • Mikor sok évvel ezelőtt először jártam New Yorkban, a szállodában zuhanyoztam, mikor az egész mennyezet leszakadt, és a kád tele lett törmelékkel. Alig tudtam kiszabadulni alóla. Mikor hívtam a recepciót, hogy panaszt tegyek és kapjak egy új szobát, hallottam, hogy valaki a háttérből azt mondta: “Jaj ne, már megint!” © Jabe373 / Twitter
  • Mindig szoktam magammal vinni színes cukorkákat a repülőutakra, hogy lefoglaljam a 3 gyerekemet. A folyosó túloldalán egy férfi a kezében tartott egy síró gyereket, és nagyon tehetetlennek látszott. Adtam neki egy maroknyi cukorkát. Rögtön befalta az összeset, és megköszönte. © karenconway21 / Twitter
  • Egy kempingben Észak-Norvégiában elővettem a táskámból egy plüss rénszarvast, és mondtam az idegenvezetőnek, hogy imádom a rénszarvasokat. Erre ő azt felelte: “Mi is imádjuk őket, a levesedben is volt rénszarvashús.” © OdiousOpinions / Twitter

• A JFK reptér bárjában találkoztam ezzel a sráccal. Mennyi volt az esélye annak, hogy ugyanolyan ruhában legyünk? Fogalmam sincs, kicsoda ő. De csináltunk egy fotót. © timhartin / Twitter
  • Turbulenciába kerültünk, és egy hasbeszélő bábu kiesett a felső csomagtartóból, és elkezdett végiggurulni a folyosón. Az utasok azt hitték, egy gyerek öltönyben, nyakkendővel, és halálra rémültek. © MovieNerd15 / Twitter
  • Franciaországban voltunk, apám leégett a napon, és el kellett mennünk a gyógyszertárba. Nem beszélt franciául, de azt mondta, majd elmutogatja. Hetekkel később jöttünk rá, hogy aranyér krémet adtak neki. © smithsaskia / Twitter
  • Januárban jöttünk haza Mexikóból Kanadába. Mondtam a feleségemnek, gondoljon bele, mi lenne, ha elvesztenék a kabátos táskánkat. Miután 3 órán át faggattak minket és feldúlták a csomagjainkat, rájöttek, hogy nem azt mondtam, hogy “ha elvesztenék a kokós táskánkat”. © Travisjpick / Twitter
  • A Fülöp-szigetekről repültem Londonba, ez egy kb. 15 órás út volt. Hét 4 év alatti gyerek ült körülöttem. Nem volt olyan pillanat, hogy valaki ne sírt volna. A legtöbbször én. © Robert_P_Wulff / Twitter
  • Évtizedekkel ezelőtt, az első nemzetközi repülőutamon a mellettem ülő mindent elfogadott, amivel megkínálták. Bort, koktélt, steaket. Én semmit sem kértem, azt gondoltam, egy vagyonba kerülhet. Az út végén megkérdeztem, mennyit fizetett. Azt felelte: “Barátom, ez benne volt a jegy árában!” © ArthurAlbertTV / Twitter
  • Moszkvából repültem New Yorkba. Úgy látszott, a mellettem ülő gyerek egyedül van. Segítettem neki, mert egész úton hányt. Miután leszálltunk, a mögöttem ülő nő felállt, és azt mondta: “Köszönöm, hogy segített a fiamnak, nem bírja a repülést.” © BrookeJoCoMom / Twitter
  • Kibéreltem egy kunyhót az erdőben. Hallottam, hogy hangosan kopognak az ajtón, kikiabáltam, hogy épp a zuhany alatt vagyok. A kopogás folytatódott, újra kiabáltam, hogy zuhanyzom. Kijöttem, és láttam, hogy egy medve próbálja bedönteni az ajtót. Azt hiszem, ő is zuhanyozni akart. © DannyUnchained1 / Twitter
  • A nadrágom zsebe beakadt a kartámaszba, a nadrágom pedig szétrepedt úgy, hogy az egész hátsóm kilógott. A gép hamarosan szállt fel, így a legelső melegítőnadrágot kellett megvennem, amit találtam. A La Guardia melegítőmben kicsit meleg volt, mikor megérkeztünk a 26 fokos Floridába. © CaseyCaseyannp / Twitter
  • Egyiptom, i.e. 1300. Úgy volt, hogy az utazás csak néhány napos lesz, de végül 40 évig tartott. Túl sok maceszt ettünk. © Israel / Twitter
  • 8 éves voltam, mikor a szüleimmel elutaztunk Scottsdale-be, Arizonába. Mikor a poggyászkiadónál álltunk, az én csomagom nem érkezett… A szüleim otthon hagyták a bejárati ajtónál. © The_DDP / Twitter

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here